| Dagen i dag | |
|
+6Elin Tornerose Karina solstråle Bonnie Piah 10 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Karina Blomst
Antall Innlegg : 298 Age : 38 Bosted : Nordland Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :) Registration date : 22.05.2007
| Tema: Re: Dagen i dag Ons Nov 28, 2007 4:07 pm | |
| Idag: vasket en maskin med klær, pakket inn en adventskalender, sløvet, gjort klart noen til-fra lapper. Laget et julekort til utfordringen, (legger ut bilde litt senere) å hmmm..vet jeg har gjort noe mer, men kommer ikke på det akkurat nå Ute snør snør snør det!! Heldigvis har vi nå fått kjøpt oss snø-fres så det er ikke noe problem Å herregud, snart er det 1. desember!!! IIIK som jeg gleder meg! To adventskalendere å åpne, henge opp adventsstjerner, å begynne smått med julepyntinga (vi er så glade i jula begge to, at vi vil ha den lengst mulig ) | |
|
| |
Piah Admin
Antall Innlegg : 445 Age : 51 Registration date : 16.05.2007
| |
| |
Tornerose Liker seg
Antall Innlegg : 324 Age : 62 Bosted : Sande Registration date : 19.05.2007
| Tema: Re: Dagen i dag Tor Nov 29, 2007 7:38 pm | |
| Da er vi to Pia. Forkjølet jeg også. _fillern har jo ikke tid til det nå. 'god bedring. Håper det går fort over. | |
|
| |
Piah Admin
| |
| |
Karina Blomst
Antall Innlegg : 298 Age : 38 Bosted : Nordland Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :) Registration date : 22.05.2007
| Tema: Re: Dagen i dag Lør Des 01, 2007 12:42 pm | |
| Vell,da var 1. desember her!! Kalenderen er åpnet, å jeg fikk noen nyydelige (prima)blomster i brune farger Helt perfekt Har jo faktisk heller aldri sett slike blomster før (tusen takk julevennen min!) Hos gubben fikk jeg også en kjempe lur adventspakke: Et helt spiller nytt skjærebrett Å gjett om jeg ble glad for det, siden mitt gamle ikke skjærer ark lengre, den river de sund...:S Men da er det bare en ting å si alle sammen!God helg :D | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Dagen i dag Lør Des 01, 2007 9:26 pm | |
| God helg | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Man Des 03, 2007 1:42 pm | |
| Idag brukte jeg hele morgenen på å synge karaoke til mitt nye singstar som jeg fikk i kalendergave hos min sambo hehe,ikke så flink, men veldig morsomt er det i allefall! nå skal jeg se om jeg ikke får gjort noe fornuftig...kanskje pakke inn et par gaver, hobbylere? finne frem litt julepynt? hvem vet.. | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Dagen i dag Man Des 03, 2007 5:21 pm | |
| Vi har singstar vi også, men jeg eier ikke sang stemme. I dag har jeg malt brannmuren | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Fre Des 07, 2007 2:33 pm | |
| Ååååå så godt! Fri helg!!Denne helga skal kun nyyytes. Ingen ting fornuftig skal bli gjort denne helga | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Dagen i dag Lør Des 08, 2007 3:18 pm | |
| Kos deg | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Tir Des 11, 2007 9:58 pm | |
| Idag var jeg først hos fysioterapaut, så på jobb (ikke lurt forresten) så var jeg en tur på Fauske å leverte noen skillt, å så fikk jeg (endelig) lagd med en postbank-konto, åsså har jeg vasket bilen, kjøpt litt mer fisk til akvariet å lagd middag Imorgen vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, muligens jeg skal skrive på noen julekort å gjøre klar til sending, eller så kanskje jeg skal øve på å lage noen julekaker. (må øve, i tillfelle jeg ikke får til å må lage flere :S) Endelig kom det litt snø dalende ned, så gubben er ute å freser littegranne | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Fre Des 21, 2007 8:53 am | |
| Siste arbeidsdag!! En riktig god jul, til alle sammen!!! | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Dagen i dag Fre Des 21, 2007 9:29 pm | |
| God Jul Jeg ligger med øreverk og halsbetenelse..kjempe gøy. Har begynnt på pencellin, får håpe den virker fort | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Dagen i dag | |
| |
|
| |
| Dagen i dag | |
|