Minneboken
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Minneboken

Scrapbooking og kort hobby.
 
IndeksPortaleGallerySøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Dagen i dag

Go down 
+6
Elin
Tornerose
Karina
solstråle
Bonnie
Piah
10 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AvInnlegg
Karina
Blomst
Blomst
Karina


Female
Antall Innlegg : 298
Age : 38
Bosted : Nordland
Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :)
Registration date : 22.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeOns Nov 28, 2007 4:07 pm

Idag: vasket en maskin med klær, pakket inn en adventskalender, sløvet, gjort klart noen til-fra lapper. Laget et julekort til utfordringen, (legger ut bilde litt senere) å hmmm..vet jeg har gjort noe mer, men kommer ikke på det akkurat nå Smile

Ute snør snør snør det!! Heldigvis har vi nå fått kjøpt oss snø-fres så det er ikke noe problem Very Happy

Å herregud, snart er det 1. desember!!! IIIK som jeg gleder meg! To adventskalendere å åpne, henge opp adventsstjerner, å begynne smått med julepyntinga Very Happy (vi er så glade i jula begge to, at vi vil ha den lengst mulig Razz )
Til Toppen Go down
Piah
Admin
Admin
Piah


Female
Antall Innlegg : 445
Age : 50
Registration date : 16.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeTor Nov 29, 2007 12:22 pm

I dag er jeg potte forkjøla, men jeg skal vaske gulver, henge opp julegardiner, og pynte litt, men ikke alt..det fikk jeg ikke lov til av Gubben..haha akkurat som han har noe han skulle sagt, det kommer lurende frem etterhvert nå Very Happy santa
Til Toppen Go down
http://home.no.net/piaol1
Tornerose
Liker seg
Liker seg
Tornerose


Female
Antall Innlegg : 324
Age : 61
Bosted : Sande
Registration date : 19.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeTor Nov 29, 2007 7:38 pm

Da er vi to Pia. Forkjølet jeg også. _fillern har jo ikke tid til det nå. 'god bedring. Håper det går fort over. trøste
Til Toppen Go down
Piah
Admin
Admin
Piah


Female
Antall Innlegg : 445
Age : 50
Registration date : 16.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeTor Nov 29, 2007 10:53 pm

Tornerose skrev:
Da er vi to Pia. Forkjølet jeg også. _fillern har jo ikke tid til det nå. 'god bedring. Håper det går fort over. trøste

God Bedring til deg også klem
Til Toppen Go down
http://home.no.net/piaol1
Karina
Blomst
Blomst
Karina


Female
Antall Innlegg : 298
Age : 38
Bosted : Nordland
Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :)
Registration date : 22.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeLør Des 01, 2007 12:42 pm

Vell,da var 1. desember her!! Kalenderen er åpnet, å jeg fikk noen nyydelige (prima)blomster i brune farger Smile Helt perfekt Very Happy Har jo faktisk heller aldri sett slike blomster før Smile (tusen takk julevennen min!)

Hos gubben fikk jeg også en kjempe lur adventspakke: Et helt spiller nytt skjærebrett Smile Å gjett om jeg ble glad for det, siden mitt gamle ikke skjærer ark lengre, den river de sund...:S


Men da er det bare en ting å si alle sammen!God helg Very Happy:D
Til Toppen Go down
Piah
Admin
Admin
Piah


Female
Antall Innlegg : 445
Age : 50
Registration date : 16.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeLør Des 01, 2007 9:26 pm

God helg lol!
Til Toppen Go down
http://home.no.net/piaol1
Karina
Blomst
Blomst
Karina


Female
Antall Innlegg : 298
Age : 38
Bosted : Nordland
Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :)
Registration date : 22.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeMan Des 03, 2007 1:42 pm

Idag brukte jeg hele morgenen på å synge karaoke til mitt nye singstar som jeg fikk i kalendergave hos min sambo Very Happy hehe,ikke så flink, men veldig morsomt er det i allefall!

nå skal jeg se om jeg ikke får gjort noe fornuftig...kanskje pakke inn et par gaver, hobbylere? finne frem litt julepynt? hvem vet..
Til Toppen Go down
Piah
Admin
Admin
Piah


Female
Antall Innlegg : 445
Age : 50
Registration date : 16.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeMan Des 03, 2007 5:21 pm

Vi har singstar vi også, men jeg eier ikke sang stemme.

I dag har jeg malt brannmuren Very Happy
Til Toppen Go down
http://home.no.net/piaol1
Karina
Blomst
Blomst
Karina


Female
Antall Innlegg : 298
Age : 38
Bosted : Nordland
Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :)
Registration date : 22.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeFre Des 07, 2007 2:33 pm

Ååååå så godt! Fri helg!!Denne helga skal kun nyyytes. Ingen ting fornuftig skal bli gjort denne helga Razz
Til Toppen Go down
Piah
Admin
Admin
Piah


Female
Antall Innlegg : 445
Age : 50
Registration date : 16.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeLør Des 08, 2007 3:18 pm

Kos deg Very Happy
Til Toppen Go down
http://home.no.net/piaol1
Karina
Blomst
Blomst
Karina


Female
Antall Innlegg : 298
Age : 38
Bosted : Nordland
Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :)
Registration date : 22.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeTir Des 11, 2007 9:58 pm

Idag var jeg først hos fysioterapaut, så på jobb (ikke lurt forresten) så var jeg en tur på Fauske å leverte noen skillt, å så fikk jeg (endelig) lagd med en postbank-konto, åsså har jeg vasket bilen, kjøpt litt mer fisk til akvariet å lagd middag Smile Imorgen vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, muligens jeg skal skrive på noen julekort å gjøre klar til sending, eller så kanskje jeg skal øve på å lage noen julekaker. (må øve, i tillfelle jeg ikke får til å må lage flere :S)

Endelig kom det litt snø dalende ned, så gubben er ute å freser littegranne Smile
Til Toppen Go down
Karina
Blomst
Blomst
Karina


Female
Antall Innlegg : 298
Age : 38
Bosted : Nordland
Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :)
Registration date : 22.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeFre Des 21, 2007 8:53 am

Siste arbeidsdag!!

En riktig god jul, til alle sammen!!!
Til Toppen Go down
Piah
Admin
Admin
Piah


Female
Antall Innlegg : 445
Age : 50
Registration date : 16.05.2007

Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitimeFre Des 21, 2007 9:29 pm

God Jul Very Happy

Jeg ligger med øreverk og halsbetenelse..kjempe gøy.
Har begynnt på pencellin, får håpe den virker fort Very Happy
Til Toppen Go down
http://home.no.net/piaol1
Sponsored content





Dagen i dag - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Dagen i dag   Dagen i dag - Page 7 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Dagen i dag
Til Toppen 
Side 7 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Similar topics
-
» Gratulerer med dagen!!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Minneboken :: Innformasjonen :: Snikk snakkeriet-
Gå Til: