| Dagen i dag | |
|
+6Elin Tornerose Karina solstråle Bonnie Piah 10 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Karina Blomst
Antall Innlegg : 298 Age : 38 Bosted : Nordland Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :) Registration date : 22.05.2007
| Tema: Re: Dagen i dag Søn Jul 22, 2007 9:02 pm | |
| Idag: Var ute å spiste middag sammen med svigermor og svigerfar, oksesmåstek :)Kjempegodt:) Nå er det bare avslappning før vi skal fortsette med opp-pussing Stua er snart ferdig, så tar vi badet :D Ha en fin søndag alle sammen | |
|
| |
Piah Admin
Antall Innlegg : 445 Age : 51 Registration date : 16.05.2007
| Tema: Re: Dagen i dag Søn Jul 22, 2007 9:34 pm | |
| Vi har vært på legevakten med minste tuppa. Hun falt ned et fjell, heldigvis har hun ikke bruket benet, men forstuet det kraftig, og må hinke på krykker i min 3uker.
Vi som skal på ferie til torsdag.
Håper hun ikke har så masse smerter da.. | |
|
| |
Tornerose Liker seg
Antall Innlegg : 324 Age : 62 Bosted : Sande Registration date : 19.05.2007
| Tema: Re: Dagen i dag Man Jul 23, 2007 2:03 pm | |
| Uffda, så ille. Stakkars jenta. Håper hun ikke har altfor vondt. Det er så fort gjort. Mange god bedring klemmer på vei. | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Dagen i dag Man Jul 23, 2007 6:44 pm | |
| Ser ut til at hun klarer seg bra, hun hinker rundt her. | |
|
| |
Tornerose Liker seg
| Tema: Re: Dagen i dag Man Jul 23, 2007 7:28 pm | |
| Så bra! Har en som hinker rundt jeg også | |
|
| |
Bonnie Gulerot
Antall Innlegg : 121 Age : 47 Bosted : Østerdalen Hobbyer : Data og kortlaging Registration date : 19.05.2007
| Tema: Re: Dagen i dag Man Jul 23, 2007 9:31 pm | |
| Stakkars jenta di Piah. Jeg har jobba i dag, men i morra har jeg fri. Håper på en fin og solrik dag. | |
|
| |
Tornerose Liker seg
| Tema: Re: Dagen i dag Tir Jul 24, 2007 7:20 pm | |
| I dag har jeg kost meg med nytt blad som kom i posten. Ett trykk. Masse fint. Så fikk jeg pakke med farger og tilbehør til den nye fargeleggingsteknikken (MPC) Det blir spennende å prøve. | |
|
| |
Karina Blomst
Antall Innlegg : 298 Age : 38 Bosted : Nordland Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :) Registration date : 22.05.2007
| Tema: Re: Dagen i dag Tir Jul 24, 2007 8:30 pm | |
| Idag har vi begynt med opp-pussinga av andre delen av stua.Går litt tregt, men har man ferie, så har man ferie Helt greit vær, overskyet, men ikke noe regn | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Ons Jul 25, 2007 9:21 pm | |
| Fortsatt opp-pussing som står på planen:) Været: Sola har tittet litt frem, men vært stort sett overskyet. Men, så lenge det ikke regner så bryr det ikke meg | |
|
| |
Tornerose Liker seg
| Tema: Re: Dagen i dag Ons Jul 25, 2007 10:54 pm | |
| Fint vær i Sande i dag. Runar har tatt stingene og jeg pakker til en liten tur til sverige. Blir godt å komme litt bort igjen. Tar båten fra Sandefjord til Strømstad, da blir det ikke så lenge for Runar i bilen. Så har jeg lagd ferdig en LO til en konkuranse. | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Tor Jul 26, 2007 2:57 pm | |
| Regn, ikke regn, regn, ikke regn. Dagen idag er veldig ubestemt!menmen, ikke så mye å gjøre med det.. Snart er ferien ferdig.. Har bare hatt en uke, siden sertifikatet er så utrolig dyrt å ta!satser på mer ferie til neste år tror jeg Ha en fin torsdag alle sammen :D | |
|
| |
Bonnie Gulerot
Antall Innlegg : 121 Age : 47 Bosted : Østerdalen Hobbyer : Data og kortlaging Registration date : 19.05.2007
| Tema: Re: Dagen i dag Tor Jul 26, 2007 10:38 pm | |
| Jeg har jobba i dag. Vel hjemme igjen har jeg klippet plen, vasket klær, hatt besøk og vaska golv. | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Fre Jul 27, 2007 12:43 pm | |
| Idag: SOL sol å masse fin sol Skyfri lyseblå himmel, litt vind. Perfekt! Ellers idag er det å pakke ut litt kjøkkenting, grunne stua så vi får lagt tapeten iløpet av helga, å så skal vi hente gulvbelegg til badet å tapeten til badet. Go helg til alle sammen :D (siste feriedagene mine...:S) | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Søn Jul 29, 2007 12:13 pm | |
| Sola skinner idag, å det gjorde den i går også! Helt til det helt "out of the blue" begynte å hølje ned! Å da var det bare å løpe maraton ut sammen med sambo for å få inn klærne som endelig var blitt tørre I går ble parketten lagt i siste delen av stua, så i dag blir det vasking, å listing, å så skal jeg pakke ut å sette småting på plass i veggseksjonen. Ellers så tror jeg ikke at det blir gjort så veldig mye. Skal kanskje ha scrappekveld sammen med lillesøstra mi, å da kan jeg jo kanskje hive ut noen bilder av det senere:) Ha en fin fin søndag alle sammen !!! | |
|
| |
Tornerose Liker seg
| Tema: Re: Dagen i dag Tir Jul 31, 2007 7:23 pm | |
| I dag har jeg hatt mamman min på besøk. Hun har laget et posekort. Kan tro hun var stolt, da hun dro. Jeg holder på med et bryllupskort til en kollega. I morgen, torsdag og fredag skal jeg jobbe, så skal jeg ha den siste ferieuka mi. Hvor ble nå denne sommeren av. | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Dagen i dag Tir Jul 31, 2007 11:04 pm | |
| Her har det gått i kake pynting, og pizza baking, til gjesten kom. Dagen har vært kjempe flott | |
|
| |
Tornerose Liker seg
| Tema: Re: Dagen i dag Ons Aug 01, 2007 8:30 pm | |
| I dag var jeg på jobb. Så mange spente små som hadde første dag på SFO. | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Lør Aug 04, 2007 3:36 pm | |
| Idag ser ut til å bli en sløv dag.. litt rydding på kjøkkenet blir muligens det eneste fornuftige jeg blir å gjøre idag ...:S Men, siden dagen ennå er lang, så kanskje jeg skal scrappe litt:flo: Det hadde jo vært litt kos da:D:D:D | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Man Aug 06, 2007 10:41 pm | |
| Vært på jobb tidlig idag, ¨når vi kom hjem så sovnet vi begge to på sofaen :SSå nå får vi se om det blir mye søvn i kveld/natt | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Ons Aug 08, 2007 6:28 pm | |
| både idag å i går har det vært super varmt her:) I går var det vell 30 grader på det varmeste, aner ikke idag men varmt har det i alle fall vært! Å i tillegg har lufteannlegget vårt på jobb streiket litt, så det er skikkelig varmt å klamt inne også! | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Dagen i dag Ons Aug 08, 2007 11:46 pm | |
| Vi var på stranden i hele går, og i dag. Bare kost oss. | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Man Aug 20, 2007 8:00 am | |
| Idag: opp klokken 06.45 for å ha en kjøretime..*gjesp* takk for fint vær i alle fall Dagen ellers idag: håper på å gjøre minst mulig | |
|
| |
Karina Blomst
| Tema: Re: Dagen i dag Fre Aug 31, 2007 10:18 am | |
| åi! her var det lenge siden noen hadde skrevet noe! jaja,da får jeg taste inn litt hva jeg skal gjøre idag: Planen er å få laget et dåpskort som jeg er utrolig forsinket med, et bursdagskort, pluss et kort til ei venninne (laangt på etterskudd bursdagskort). Tenkte også jeg skulle få vasket kjøkkenet å kanskje stua, men ser ikke hvordan jeg skal rekke alt...jaja, får ta de som MÅ være ferdig idag først... Ellers: her regner det, å det er slett ikke som noe sjokk :S eh...ellers...ikke så mye som skjer, er i en liten hobbytørke så får ikke til å være med på konkuranser eller noen ting..skikkelig kjedelig! | |
|
| |
Tornerose Liker seg
| Tema: Re: Dagen i dag Søn Sep 02, 2007 8:57 pm | |
| Jeg har vært så sliten i det siste jeg at scrapping kort og data ikke har vært prioritert. d-et har derimot sofaen. Nå har jeg bestilt time hos legen, og da håper jeg det ordner seg. Kjedelig p ikke ha ork til annet enn jobb. | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Dagen i dag Man Sep 03, 2007 6:11 pm | |
| Her tusler det agårde, er forkjølet som bare det. Ida skal snart på ridning, gruer meg til å sitte der 1 time..håper det snart går over.. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Dagen i dag | |
| |
|
| |
| Dagen i dag | |
|