| Hva skjer? | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Piah Admin
Antall Innlegg : 445 Age : 51 Registration date : 16.05.2007
| Tema: Hva skjer? Søn Jan 06, 2008 1:29 am | |
| Hva er det dere holder på med nå etter jula? Har dere fått tømt ut jula? Jeg er helt ferdig med jula nå, verdagen er tilbake. Har fått scrappet meg tre dobble loer, skal få lagt de ut etter hvert her. Håper dere alle har det bra | |
|
| |
Karina Blomst
Antall Innlegg : 298 Age : 38 Bosted : Nordland Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :) Registration date : 22.05.2007
| Tema: Re: Hva skjer? Søn Jan 06, 2008 3:59 pm | |
| her er nesten jula ute, må bare mote meg opp til å ta juletreet..:S Ellers har jeg scrappet to LO'er, og ikke særlig mer. Har brukt tia på å slappa av | |
|
| |
Heidi Ny her
Antall Innlegg : 5 Age : 56 Bosted : Ålesund Registration date : 01.06.2007
| Tema: Re: Hva skjer? Søn Jan 06, 2008 4:00 pm | |
| Jula er godt ute av huset her også. Godt å komme inn i normalen igjen. Blir ikke så mye scrapping her om dagen, har laget endel ATC'er til en byttering på et annet forum, ellers lite. Sliter med en aldri så liten scrappetørke, null inspirasjon. Gleder meg til det går over, gitt. | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Hva skjer? Søn Jan 13, 2008 1:14 pm | |
| I dag skal jeg ordne huset, da jeg reiser på sykehuset noen dager til mandag. Skal igjenom en opprasjon, gruer og gleder meg.. | |
|
| |
Heidi Ny her
Antall Innlegg : 5 Age : 56 Bosted : Ålesund Registration date : 01.06.2007
| Tema: Re: Hva skjer? Ons Jan 16, 2008 2:36 pm | |
| Du er på sykehuset nå, ser jeg, håper alt er bra med deg!!! Tenker på deg jeg vettu! | |
|
| |
Tornerose Liker seg
Antall Innlegg : 324 Age : 62 Bosted : Sande Registration date : 19.05.2007
| Tema: Re: Hva skjer? Ons Jan 16, 2008 5:06 pm | |
| Håper alt er bra med deg Piah. Nå hadde jeg akkurat kommet igang på jobb igjen og så ble jeg potteforkjøla. Så nå har jeg vært hjemme et par dager. Kjedelig. Men jeg har iallefall fått pakket premiene til dere som vant min utfordring.og -runar har vært postmann. så om ikke lenge skal det dukke opp noe i postkassa deres. Heidi: jeg tror du er den samme som på et annet forum, så da dukker det opp noe til deg også | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Hva skjer? Man Jan 21, 2008 10:15 pm | |
| Alt er bra, opprasjonen var velykket, og jeg begynner komme meg. Men det gjør sikkeligt vondt...ugh ugh.. Håper dere har hatt en flott uke | |
|
| |
Tornerose Liker seg
| Tema: Re: Hva skjer? Tir Jan 22, 2008 12:49 pm | |
| Godt det var vellykket Piah. Her går det smått. Har fått bihulebetennele. Og venter å å komme meg til legen. Min fastlege var syk og det å komme seg til en annen var ikke lett. men jeg klarte det, heldigvis. skal dit etterpå i dag. Blir godt å komme igang med penencilin. For dette var vondt. Jeg trodde jeg hadde fått skikkelig tannverk jeg så jeg dro til tannlegen i går, men det var ingen feil på tennene mine. men bildet viste at bihulene var tette. | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Hva skjer? Fre Jan 25, 2008 9:39 pm | |
| Å huff da, det er ikke noe godt nei. Håper pencelinen har begynt og virke. God bedring | |
|
| |
Tornerose Liker seg
| Tema: Re: Hva skjer? Lør Jan 26, 2008 4:21 pm | |
| Tusen takk Piah. Her er det ørlite bedring, men i går holdt det på å tørne for meg så vi reiste på legevakta. Men herregud så mange mennesker. Orket ikke sitte der så vi dro hjem igjen. Det går litt bedre hvis jeg holder hodet helt i ro, ikke snakker og ikke spiser. I dag har jeg ikke hatt noen av de verste anfallene enda, så nå håper jeg det blir bedre.... Orker ikke scrappe eller lage kort heller | |
|
| |
Piah Admin
| Tema: Re: Hva skjer? Man Jan 28, 2008 2:22 pm | |
| Ikke noe godt, hørte søstern også klaget over at det var så enorme køer på legevakta Kansje de skulle skaffe flere leger der?? | |
|
| |
Tornerose Liker seg
| Tema: Re: Hva skjer? Man Jan 28, 2008 9:04 pm | |
| Ja du sier noe. Men nå er jeg halvveis i gang igjen heldigvis. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hva skjer? | |
| |
|