Karina Blomst
Antall Innlegg : 298 Age : 38 Bosted : Nordland Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :) Registration date : 22.05.2007
| Tema: tidlig,men alikevell.. Fre Aug 24, 2007 8:45 pm | |
| ... er det flere enn meg som har sånn smått begynt planlegginga til jul? Alle andre år har jeg stresset med å få ferdig julekort (som jeg ikke blir fornøyd med) for å få de sendt avgårde! Pakkene blir kjøpt aaalt for sent, å vet som regel ikke hvor mange det er som i det hele tatt skal ha gave! Elsker jul av hele mitt hjerte, MEN! blir så lei meg når det bare blir stress...så, i år har jeg allerede lagd tre julekort! Planen er også å ikke kjøpe alle julegavene med en gang,men lage liste over hvem som skal få julekort-gave-eller hva enn det skulle være.Så når jeg får gjort en av tingene som de eventuelle personene skal ha/få, så er det bare å krysse av,å ferdig med det! Hvorfor ikke begynne litt tidlig? Det er jo ikke akkurat som jeg har begynt julepyntinga da ..bare smått planlegging:) Er det flere enn meg? Eller er du kanskje så heldig at du ikke blir stresset? | |
|
Bonnie Gulerot
Antall Innlegg : 121 Age : 47 Bosted : Østerdalen Hobbyer : Data og kortlaging Registration date : 19.05.2007
| Tema: Re: tidlig,men alikevell.. Fre Aug 24, 2007 10:29 pm | |
| Jeg kjøper julegaver gjennom hele året jeg, om jeg kommer over noe som passer til de forskjellige. Julekortene har jeg ikke startet med enda. | |
|
Piah Admin
Antall Innlegg : 445 Age : 51 Registration date : 16.05.2007
| Tema: Re: tidlig,men alikevell.. Søn Aug 26, 2007 2:26 pm | |
| Jeg har ikke begynnt. Tenkte jeg skulle starte med julkort om ikke lenge | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: tidlig,men alikevell.. | |
| |
|