Minneboken
Vil du reagere pċ denne meldingen? Registrer deg pċ forumet med noen fċ klikk eller logg inn for ċ fortsette.
Minneboken

Scrapbooking og kort hobby.
 
IndeksPortaleGallerySĝkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!!

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Karina
Blomst
Blomst
Karina


Female
Antall Innlegg : 298
Age : 38
Bosted : Nordland
Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :)
Registration date : 22.05.2007

ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Empty
PosteTema: ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!!   ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Icon_minitimeFre Jul 13, 2007 12:58 pm

Jeg har skikkelig hobbygalskap nċ!! Hobbyrommet mitt er ikke ferdig utpakket. Bordet mitt stċr midt i en garasje, omringet av en million esker...*hulk* Har sċ lyst ċ scrappe, lage kort ċ teste alle de nye tingene jeg har kjĝpt..Crying or Very sad kunne jo satt meg ned i stua eller pċ kjĝkkenet, men fċr ikke til ċ lage noen ting som helst nċr jeg ikke sitter ved bordet mitt, med alt rotet rundt meg..
Til Toppen Go down
Piah
Admin
Admin
Piah


Female
Antall Innlegg : 445
Age : 50
Registration date : 16.05.2007

ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Empty
PosteTema: Re: ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!!   ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Icon_minitimeFre Jul 13, 2007 2:53 pm

Det er kjedligt det, her holder vi pċ med hobby rom nede, sċ jeg begynnte pakke det vekk fra spisestuebordet, men nċ er jaggu alt oppe igjen Very Happy
Til Toppen Go down
http://home.no.net/piaol1
Tornerose
Liker seg
Liker seg
Tornerose


Female
Antall Innlegg : 324
Age : 61
Bosted : Sande
Registration date : 19.05.2007

ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Empty
PosteTema: Re: ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!!   ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Icon_minitimeFre Jul 13, 2007 6:18 pm

Ufda stakkars deg. Venn Blir nok snart en ordning pċ det. Men du som jeg skjĝnner deg. Jeg har hobykroken min pċ soverommet, men jeg drar stadig saker og ting ut pċ kjĝkkenet, ċ vips er hele benken og bordet okkupert av en scrappegal dame, hihihi....
Til Toppen Go down
Karina
Blomst
Blomst
Karina


Female
Antall Innlegg : 298
Age : 38
Bosted : Nordland
Hobbyer : Kort,scrapping og tegning :)
Registration date : 22.05.2007

ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Empty
PosteTema: Re: ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!!   ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Icon_minitimeLĝr Jul 21, 2007 8:53 pm

Eeeendelig, nċ begynner hobbyrommet ċ komme pċ plass Very Happy Har funnet frem bordet mitt, sċ nċ er det bare ċ begynne med plassering av alt sammen Very Happy:D:D
Til Toppen Go down
Tornerose
Liker seg
Liker seg
Tornerose


Female
Antall Innlegg : 324
Age : 61
Bosted : Sande
Registration date : 19.05.2007

ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Empty
PosteTema: Re: ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!!   ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Icon_minitimeLĝr Jul 21, 2007 10:13 pm

Ċ sċ flott. Da er du i gang igjen. Blir gĝy ċ se hva du tryller frem.Very Happy
Til Toppen Go down
Piah
Admin
Admin
Piah


Female
Antall Innlegg : 445
Age : 50
Registration date : 16.05.2007

ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Empty
PosteTema: Re: ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!!   ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Icon_minitimeSĝn Jul 22, 2007 12:26 am

Kos deg med utpakkingen Very Happy
Til Toppen Go down
http://home.no.net/piaol1
Sponsored content





ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Empty
PosteTema: Re: ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!!   ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
ĊĊĊĊĊĊ blir gal snart!!!!!!!!!!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare pċ temaer i dette forumet
Minneboken :: Innformasjonen :: Snikk snakkeriet-
Gċ Til: